Selasa, 15 Disember 2009




















 Koranng pernah x malas...haha..Aku selalu je malas.Dari malam td aku malas gosok baju..ingt nk gosok pagi..kahkah..aku bgn pg ni bukan aku nk gosok baju..aku cari baju yg xyah gosok ag hampeh..
hehe...Malas gosok baju je, tapi make up rini aku ada mood.Sebab aku dah sihat waafiat.Bila dah sihat nak make up pun ada mood, hehe (pakwe aku r pakse aku mkn ubt)bgs gak ada org amik berat..hehehe..Aku kkdg saje je..nk bermanja2 ngn org kita syg...(xslah manja, tapi ko manja lebih2) haha..of coz la aku kan anak manja...hehe

Rini ni aku rajin make up so xde la nampak sgt aku yg "style" cam makcik2...huhu..Ada org ckp aku lawa..of coz la aku dah niat, "aku nak jd yg terlawa rini" pdhal nk cover coz cam makcik kena la niat cm tu..baru ada keceriaan kat muka..hehe.Masuk opis je langkah kat muka pintu dah dapat pujian lawa (ikhlas ke x ada aku kisah..peduli apa aku)..huhu..of coz la tu yg aku nak, niat dari rumah lagi tu..huhu.
Kkdg aku ni berpikiran jahat gak, bila org lelaki sebut benda yg sama banyak kali adakah btol ke memain...akukan normal, so biasa la kena pk walaupun xserius tp kena pk oo..just pk je la..xde nk buat pe2 pun...ayat yg dah banyak kali aku dgr "yus ni, makin ari makin lawa, nsb baik dah berpunya, kalo x leh tackle"....mmg la bagi aku tu just kidding je.Bagi aku semua org yg berckap adalah gurauan semata2..tp banyak kali sebut ayat sama lama2 terpk gak wey.Tapi yg pasti dia BERGURAU..huhuhu (tp btol ke bergurau)..kahkah..lantak ko la wey budak malas aku nk pk aku tau la aku xlawa, xcntik tapi aku cun...hahahaha.Kalo aku single agak2 ada x org cuba tackle aku...huhu..xde kot...sebab aku xmo layan..lelaki xsemua boleh percaya...take time untuk aku percayakan lelaki...so sebelum lelaki main2kan aku baik, aku cabut awal2...hehe..Aku nk jd pencinta yg setia...so bila aku dah percayakan sesorang tolong jgn musnahkan cm tu je....pe2 pe hal aku xsuka kalo pakwe aku sorok, aku nk dia berterus terang apa saje..aku nk dia jujur dgn aku..huhu..contoh: walaupun ayat sepotong je SMS pun aku nk tau...ala bagi tau xsalah cemburu tu biasa la ppuan katakan sayang punya pasal. baik berterus terang sebab aku mgkin akan marah time tu je, tp aku marah xlama kejap je...time tu je,..org kita syg beb...cm2 perasaan yg timbul time bgtau kebenaran.....



Ok tu je yg aku nk taip, dh malas dah hehehe





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN