Selasa, 15 Disember 2009

Aku xfaham dan aku xkan faham kau.



Ni kwn aku...Biey.Aku pun xtau nak ckp cmner...Kalo korang kat tempat aku "what do you think??"..Kawan tetap kawan tapi kkdg apa yang dia buat aku xsetuju.KKdg aku kesian kat di coz xtau mane yg betol mane yg tidak.Dia ni sebenarnya banyak termakan hasutan kawannya.
Keje tetap keje, tapi kalo dia ikut cam kawan dia, aku pun xtau la cmner.Peel dia yg aku xsuka gak semua org dia layan.Aku bukan baik sgt, aku lagi jahat dr dia, tapi aku xde cm dia layan semua org."nape la dia jd cm tu"...aku pk dia dahagakan kasih sayang seorang lelaki "btol ker apa aku ckp ni ekk".Aku bkn nk masuk campur hal dia, biarkanlah tp dia kena pk diri sendiri.Aku pun xtau nk ckp kat sape, coz aku xsuka nk bercerita hal org.Cam tadi rehat dia nk kuar dgn Si A bawa skali la kwn baik dia tu (kwn yg bnyk merosakkan dia)nape aku berkata begitu sebab dari permerhatian aku la...dia lak lebih2 matchkan bujang dgn laki org (over sangat beb)..(xbaik tau yus wt statement cm tu) setakat gurau biasa2 ok la ni dia lak yg melampau.Aku diam je la..kkdg aku layankan je..Sambung yg td..hehe..td dorg nk kuar, dia pesan kat aku , dia kuar dgn si A aku jgn lak gtau si B...Aku sond pe tau...."ada aku kisah ko nk kuar ngn sape!!!aku xkisah pun"...(nada bergurau, hakikatnya btol la aku cakap)Bila aku ckp cm tu bermakna aku xde nk masuk campur hal dorg.Hal aku sdr pun lum hbs ag xde makna aku nk campur hal org.Melainkan dia minta pendapat aku, InsyaAllah kalo boleh tolong aku tolong...kalo xboleh aku minta maaf...Cam dia mgkn la xde ape2 kot, cam  aku mmg xsuka nk kuar ngn semua lelaki kecuali "Honey" n Family aku.Kalo honey xde, org lain ajak kuar berdua, kalo xde keje penting InsyaAllah aku xkan kuar.Xelok la 1st kena jg ati pakwe aku,2nd kena pk org keliling...hari2 aku kat Tanah Merah mgkn org dh boleh cam ckit2.Cam honey lakan ramai kontraktor dia kat TM so kalo arini tgk aku kuar dgn dia, esok misalnya dia cuti aku kuar ngn llaki lain br2 xelok n aku xsuka cam tu,wlpun dorg xtau pe hubungan aku ngn honey...Biey la boleh cam tu..aku xfaham dan aku xkan faham dgn dia....
sekian dh mls nak taip....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN