Sabtu, 12 Disember 2009

CitraCinta

Pernah x pakwe korg bercerita pasal org yg dia minat..xsalah untuk dia berceritakan,tp biarlah perpada2,Janganlah sampaikan hati awek korg terluka.Awek mane yg xtrasa kalo pakwe dok cerita kisah lama lbh 2 kali...btol x(cam pengalaman je cik yus)yup..btol,aku ada gak pengalaman pasal honey suka bercerita pasal awek yg dia minat,tapi awek tu skrg jd tunang membernya.So p mai p mai dorg tetap kawan.Yang xbest, (bagi aku la, selaku awek dia)tidak dinafikan jeles tu mmg ada, sape yg xjeles beb kalo org kita sayang bila bercerita pasal cerita lama seronok sgt..kalau cahaya boleh keluar kat muka, aku rasa BERCAHAYA sgt.Mmg la dia xde pe perasaan dah sekarang ni (ntah, dalam hati org kita xtau....) tp dia kena ingt walaupun sekadar cerita mgkin terasa sipdgr (aku sedih sgt, kkdg aku terpk,nape die bercerita cam tu skali.Adakah kalau dapat undur balik putaran dunia, dia akan dapatkan siDIA.)
Aku nak dia tau yg aku jeles..ish..xmgkn aku boleh ckp sbb nnt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN