Rabu, 9 Disember 2009

Percutian

Aku banyak kerja,tapi aku xde mood nak buat kerja…hehe…ermm baik aku buat karangan kan…hehehe.. buka kawanku selaku adik aku jum p laman blog dia..blog inspirasiku..hehe....pe lagi aku pun selongkar dia punya blog..(sori dik lum minta keizinanmu) Camner dorg buat lawa tu.Dari aku penat perah otak buat kerja, baik aku puaskan hati aku…(tapi gaji aku untuk a ku buat kerja….

Text Box: “yeah….yus dah dapat,penat gak la dok godek…hehe”

Ermm nak buat karangan tapi pasal ape???..idea… Nak buat

karangan masa aku g bercuti…Bercuti???kat mane?dgn sape??..ha…Bulan November 2009 aku g bercuti dengan saper…huhu..of coz dgn “My SweetheartThank you honey..

Pagi Jumaat pagi-pagi lagi aku ba

ngun kemas barang2..pas zohor kami gerak..Kami bertolak dari Tanah Merah, dan destinasi kami yang pertama adalah Pulau Pinang. Kami akan drop kat Pinang sebab kawan2 honey dari Kuala Lumpur dorg masih keje dan kami jumaat cuti..hehe.

Kami telah melangkau 2 buah negeri Grik, Perak dan Kulim Kedah. Masa dalam perjalanan banyak cerita nak hilangkan ngantuk honey bawa kete…hehe. aku jadi co-pilot yang setia..

Kami sampai kat Pulau Pinang , menyeberangi Jambatan Pulau Pinang…hehe..dalam ati aku ”ni yang ke 3 aku sampai Pulau Pinang”…ermm..Honey terus bawa ke Queen Bay Mall.”mak aii besarnya”, ~~nak g tempat parker kereta aku jadi takut..aku xpernah tengok beb”~~

Sampai kat parker kereta,kami terus masuk dalam Mall, pe lagi terus g kat kaunter tiket wayang la…hehe. Honey nak tengok cerita 2012..tapi sampai giliran kami “ada pengumuman yang 2012 sold out... lAla cian kat honey..last2 tengok citer Phobia..citer Hantu Thai..huhu.BLum tu kami g makan dulu lapor oo..."krookhhkrokhhh..."perut dok nyanyi meh...pe2 pun lum makan aku nak cari cincin gak..ganti cincin lama.Honey pun susah payah bawa aku p pusing MALL.."wah besarnya dalam ni mane nak cari"~mls jalan punya pasai..

..jalan2 punya jalan akhirnya jumpe gak c incin...pe lagi honey pun belikan la...thank you honey
..so dah beli pe lagi g mkn la..mkn nasi ayam..kat chicken rice.
ok dah selesai semua kat MALL, keluar lepak tepi BAY..hehe..
"selesai sudah yang kat sini,masih kat Penang...bile nak g Langkawi ni?????"

~~break jap ,lunch time~~

Pukul 5.30 pagi kami 2 bijik kereta dah sampai Jeti Kuala Perlis.Lepak tunggu sehingga kaunter buka...Kami ber5 naik feri 2 org lagi akan datang tapi naik flight , mlm kang sampai la dorg.. solat subuh kat jeti.."lol."

Pukul 7 pagi kami bertolak dari jeti, sampai kat Pulau Langkawi pukul 8 pg,kat sana dah ada Paksu yang arrenge kitorang punya percutian...hehe.Kereta dah tersedia...lalala...mpv unser,xkisah la jnj kereta muat kami 7 org..Sampai hostel tempat penginapan kami pun rehat.pe lagi buat aksi ZZZzzzzzz
Dalam pukul 11.30 kami keluar nak cari makan,hehe...tapi Ijal xnak ikut.Kami pun jalan, sampai separuh jalan tetiba ada yang bagi idea nak mandi waterfall...patah balik amik Ijal..hehe.~~~~dah malas nak cerita,nak tunjuk gambar dan nak cerita ringkas2 je
.~~~ jom layannnnnnnnn~~~.buruknya perangai (ni peel honey..kahkah)..



me n honey


Areyus ngan Areton


love u honey


bersama kengkawan selepas pusing2 di Pantai Chenang cari barang



hero's ...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN