Jumaat, 11 Disember 2009

Aku terkedu...

alam Selasa terkedu aku kejap,tetiba "my sweetheart" serius.Serius dalam perbincangan.Aku jadi pelik " nape ngn honey mlm ni".Bukan apa biasanya xlah serius cam tu.Serius cakap pasal kawin.Aku lupe apa ayat dia, yg aku ingat "Ayg, nak x kawin dgn syg"...aku :"of coz la nak".Syg: "jom Kawin".aku gelak je la.Tetiba "ayg serius, benda serius, serius la"..."owh...honey serius rupanya".Dia dok cakap2 aku diam, diam bukan pe TERKEDU...kikihkihkih.Bukan pe, selama ini aku suka memain, dengan saper saje sebab bagi aku xde orang yang akan serius.Tapi aku silap la beb, malam tu honey serius.Tapi aku xtau serius dia tahap mane.Giler x aku,serius pun ada tahap, nampak sangat takut nak hadapi




Aku terkedu, "ayg cam xseronok je,cam xnak je".la honey..nape cakap cm tu.Perempuan mane yg xnk kawin dgn org yg dia sayang...dalam hati aku xde sape yg tau perasaan aku ketika itu.Kalau honey betol xmemain, akulah org paling bahagia saat tu..nak je lompat turun katil.Org kite sayang ajak kawin dgn die beb.
Aku sayangkan honey...tapi aku selalu buat dia marah.Aku xtau nape???aku dah cuba xnak bagi dia marah2..tp aku kkdg terlanjur sehingga la tercetus kemarahan honey.Anyway, ok jugak la aku jadi diri aku yg sebenarnya,so kalau ada silap, honey tegur.Nilah masa untuk kitorg lebih mengenali dan tegur menegur.Kalau dah kawin esok2 baru nak tunjuk perangai sebenar,masa tulah nk tegur susah...akan jd gaduh besar.Percayalah...dan kalau dah kenal dan tegur silap dan salah dah kawin esok2 dgn sendirinya perangai kita akan berubah.Terutama perempuan.kalau nak jadi isteri mithali, dia akan berubah.Aku nak jd isteri mithali..hehe.
Sayang, percayalah kaulah pilihanku..kalau kita ditakdirkan bersama, ayg nk bersama sayang buat selama-lamanya.Susah senang kita harungi bersama.

Pilihan calon suami aku, aku yang pilih.So aku cari org nak btol2 sukakan aku, yg btol2 nak jdkan aku isteri mithali bg dia.Rupa paras no 2, yang penting hati budinya,kejujuran, dan keikhlasannya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN