Rabu, 16 Disember 2009

Aku pendengar setia

Hari ni aku rasa macam xde apa..huhu..Btol balik dari KB aku malas nak buat keje.So aku p sembang dgn kwn2.Rini aku dgr citer liza dah "clash" dgn pakwe dia.Makk aiii,aku no komen la coz liza dah lama hati 0 ngn pakwe dia...dia layan je..ermm cm2 perangai org.Petang lak aku dgr citer Biey,ada org merisik dia.huhu...Dia xnk lak coz katanya lelaki tu kurang baik.CIAN gak kat dia...Ala sabar la Biey, jodoh dh ditetapkan lambat dgn cepat je.Biey cakap dia dah 27 tahun dpn dia nk kawin la...urrllppp...cm tu skali.Aku yg ada pakwe ni relax ag...huhu..of coz aku xyah risau dah ada pakwe..hehe (saje wt bengong)kahkah...tapi kena ingt xsemestinya ada pakwe aku akan kawin.hehe..Pe2 pun aku doakan semoga jodohku yg telah ditetapkan dgn Mohd Firdaus Bin Haironi...(Aku sygkan dia sepenuh hatiku) Aminnn..
Biey,sabar ekk ada la jodoh tu...hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN