Isnin, 10 Disember 2012

Saje tulis-tulis



            Semalam aku tak tahu kenapa rasa malas menebal dalam diri.Mungkin cuaca yang panas membuatkan aku malas, jadi letih dan rasa mengantuk terus kepala jadi pusing-pusing.Dah lama kepala ni jadi pening-pening lalat. Bila ditahap bosan ni aku pun tak tahu nak buat apa, semua yang aku buat tidak kena.Last-last aku buka blog...edit blog  untuk 9.12.12 kan genap Dhiya Firas Qistina 1 tahun.

                Alhamdulillah syukur yang tidak terhingga, Allah panjangkan usia kami anak beranak, genap sudah Dhiya Firas Qistina 1 tahun.Allahuakbar, cptnya masa berlalukan, pantas sgt.Hadiah besday Dhiya untuk kami adalah gigi..hehe..Dhiya tumbuh gigi pertama hari  jumaat, dalam pukul 5.40 lebih kurang la...tumbuh gigi 2 hari sebelum besday girl.Hari yang sama Dhiya melihat dunia, hari jumaat hari segala hari, iaitu penghulu hari.

                Terima kasih pada yang wish besday Dhiya, InsyaAllah doa kalian harap2 dimakbulkan supaya Dhiya menjadi anak yang solehah, baik, dan doa kalian yang baik2 tu..hehe..

                Oklah, dh dah xde apa yang coret-coret kat sini, sampai disini dululah...nak p Melaka blog orang lain jap...ibu Dhiya kan suka membac.Kalo boleh semua blog nak dibuka..hehe.Tp tidak pada yang tak elok la..exp: blog lucah ker..ehh ada ker blog lucah...mesti ada kan, berjuta2 orang yang lebig berblog..Ibu Dhiya buka blog saje2 je...sebagai Diary hidup..Iya la kkdg, semua orang sibuk, xde masa nk melayan kerenah kita nak bercerita, nak berkongsi apa..so kat sinilah ibu Dhiya akan bercerita.Sapa2 nak baca baca la..xkisah pun, ..huhu..
Ok la...tataa....