Ahad, 9 Disember 2012

Bersama GCP Gold Jewellery

     Kali ini aku nak bercerita pasal emas.Aku puas fikir punya fikir, last dapat la aku cari tempat beli emas yang orang melayu punya syarikat. Syarikat GCP Gold Jewellery. Setelah aku usha semuanya dan aku tertarik dengan  GCP Gold Jewellery...

     Aku pun buat lah pembelian dengan  GCP Gold Jewellery...aku beli Dinar, emas 1kg, Silver...Aku berdaftar dengan  GCP Gold Jewellery..bukan pe untuk kegunaan diri sendiri dan masa depan yang tak tahu lagi macam mana kan...

    Oleh yang demikian, (ceh wah ayat...lalala) aku pun nekad untuk simpan dinar dan dirham...mengikut Abu Bakar Ibn Abi Maryam  bahawa beliau mendengar Rasulullah SAW telah bersabda"Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai dan boleh digunakan oleh umat manusia. Maka simpanlah dinar dan dirham (untuk digunakan). Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal.

aku pun join la dengan GCP Gold Jewellery tapi bukan secara full time, sebab niat aku hanya untuk beli emas murah je..nak tau keterangan lanjut pasal GCP Gold Jewellery klik disini

Sekian dulu entry pasal emas.tak ada apa yang na tulis pun..hehe..