Rabu, 12 Disember 2012

My Hubby tersayang


Assalamualaikum
Hai

                     Asyik tulis anak je, suami xde pun kan...ahaks..

                Alhamdulillah aku bersyukur sangat sebab aku dikurniakan seorang suami, sahabat suka duka, dan seorang ayah kepada anakku Dhiya Firas Qistina.En Mohd Firdaus Bin Haironi adalah ketua keluargaku..Suamiku ni seorang yang rajin, rajin dalam semua segi termasuklah dalam mengemas rumah, memasak dll.Ringan sikit aku..Syukur sesangat..Alhamdulillah...thank you Allah.
               
                Suamiku seorang yang romantik..**mcm mana romatiknya..??**biarlah rahsia..ahaks..ngada2 la ibu dhiya nikan..??Tiada lelaki lain yang lebih hensem dimata dan dihatiku melainkan suamiku yang tercinta..Kekadang aku saje je buat2 puji lelaki lain hensem biasanya  aaroz aziz la..lalala..tapi hensem aaron aziz tak sama dengan hensem suami.Suamiku lagi hensem..
               
                “Eleh, puji laki sdr, laki ko gemuk?”Mesti ada yang cakap cengitukan...Hey, korang sesedap mulut kutuk laki aku kenapa?? gemuk2 suami aku pun kami tak pernah menyusahkan korangkan...?? Biarlah apa orang nak cakap sekali pun, tapi dimataku dan dihatiku Suami tetap No.1. Paras rupa bukan segala-galanya bagi aku.Kekadang suami sendiri pun ada cakap mesti orang akan cakap “laki dia gemuk, dia cantik, xsesuai langsung”...Pedulikan orang kata, nak puaskan hati semua orang xdapat la..Allah dah buat yang terbaik, Allah dh tentukan jodoh kita.dan tidak sedikit pun terdetik dihati ni “cantiknya aku ni, xsesuai dgn suamiku” tidakkk..tidakkk sama sekali sbb bg aku, sesorang yang cantik tu mesti cantik dari semua segi bukan sekadar paras rupa.Bukan luaran je tapi dalaman tu yang lagi penting.
               
                Apa yang ibu merepek ni, ntah la saje bosan-bosan dan tengah rindukan ayah dan Dhiya.hehe.Alhamdulillah aku ada sebuah keluarga yang lengkap, suami +isteri+ anak dan insyaallah doa-doakan semoga kami diberi rezeki anak lagi selepas ini.Insya Allah.

Dhiya, ibu dan ayah

P/S; Ayah, kalo baca jangan kecik hati tau, sebab ibu sayang ayah sangat2..ibu bertuah sebab aku dijodohkan dengan ayah. I love you ayah..
            Maafkan ibu jika ada tersilap 
Ampunkan ibu jika ada tersalah
Ibu mohon keredhaan dari suami ibu
Halalkan makan minum ibu
love u forever
sayang Dhiya  jugaa..