Isnin, 3 September 2012

Citrawarna


Assalamualaikum..
Selamat Hari Raya Aidilfitri 
(mood raya lagi)

Setelah sekian lama menyepi rasa dah tak tahu nak tulis pe..banyak sebenarnya nak tulis tapi xtau nak bermula dari manakan...huhu

Sebelum tu saje nak bagitau yang aku dah kawin...alhamdulillah suamiku mohd firdaus dan kami dianugerahkan cahayamata yang sangat comel diberi nama Dhiya Firas Qistina.Sekarang dah 8 bulan 6 hari lagi genap 9 bulan...cptkan masa berlalu..
 Aku kawin 5 Feb 2011 dan rezeki kami cepat alhamdulillah bulan 4 aku disahkan hamil..hepi sangat kami.
Banyak suka duka aku masa majlis kenduri kawin, pas kawin..sume tu aku lalui dengan penuh sabar sbb aku ada suami yang banyak memberi aku motivasi.
Masa aku mengandung juga banyak yg aku tempohi...nnt aku anak buat catatan untuk suatu hari nanti boleh anakku tau kisah hidup ibunya dan jadikan pengajaran,kot2 la dhiya esok2 akan tanya kenapa dhiya dilahirkan di hospital serdang selangor..

Selepas aku disahkan hamil, suamikulah orang yang pertama sekali yang seronok sengih sampai nampak gusi..huhu.seminggu kemudian ada titisan darah kat penties aku, tiap2 hari ada suamiku dah risau2 trs bawa aku ke klinik ibu dan anak.Semasa di klinik nurse buka buku merah(ibu check up every month) dan refer aku ke hospital Tanah Merah.Kt HTM aku diwardkan 1 mlm...hampeh..geram je..doktor pakar bising nape wardard kan aku sedangkan fertus xnmpk lagi...esoknya aku discharges,,,sonoknya...yahooo...aku pun mengandung ler sampai la 9 bulan 10 hari...emm


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN