Rabu, 13 Januari 2010

Aku Terlalu Sedih

12.1.2010
Malam tu aku ttiba terasa semacam je.Aku nak gak kepastian dari dia.Ntah lum aku nak taip ayat, dia dah buka topik..ermm cam tau2 je apa aku nak luahkan..aku dah cakap dgn dia yg aku dah mula was2 dgn dia.malam tu aku pun luahkan apa yg terbuku dalam hati aku...masa msg la aku dah sedih2...aku dah naggis cm kehilangan yg terpenting tau...mau xnya selama seminggu aku tahan, dari menanggis.terasa sebak didadaku hanya Tuhan saje yang tau.Dia berkali2 mohon maaf dgn aku, aku dah lama maafkan dia.Cuma 1 je bg aku masa untuk bina balik apa yg musnah dalam sekelip mata.Aku bina hampir 7 bulan....dah nak masuk fasa ke 2...tapi pe yang telah dia lakukan...dlm sekelip mata dia dah musnahkan angan2 ku...nape dia buat aku cm tu...jwpn dia sbb dia terlalu sygkan aku...ermm biarlah aku pun dh berbincang dgn dia dh kata sepakat, dia pun dh mohon maaf...cuma aku je kena pulihkan kembali semangat aku, jiwa aku...Aku menanggis smpai bengkak mata aku...

13.1.2010
Aku dtg opis dgn semangat baru, aku akan bina balik angan2 aku yg dah musnah. Sayang, bg ayg masa untuk ayg bina balik apa yg dh musnah.Ayang terlalu sygkan syang...ayg xtau mana nak luahkan perasaan ayg...hanya di sini ayg luahkan apa yg terbuku dlm hati ayg...
I LOVE MOHD FIRDAUS.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN